Hulp nodig ?

Raadpleeg onze veelgestelde vragen

Hoe bezorgt Colis Privé mijn pakje?

Onze leveringen gebeuren van 13.00 uur tot 21.00 uur

Je pakje wordt in de brievenbus geleverd of persoonlijk of bij je buren.

Als Colis Prive niet heeft kunnen leveren, wordt er een afwezigheidsbericht in jouw brievenbus achtergelaten met de gegevens voor de tweede levering.

Ja, dat kan zeker, maar enkel indien je pakje volledig in de brievenbus past.

Zodra je pakket door Colis Privé is behandeld, kan je het op onze site op elk moment volgen.

Voer hiervoor jouw pakketnummer en postcode in.

Je vindt jouw pakketnummer op de e-mails of sms die Colis Privé heeft gestuurd of op het afwezigheidsbericht dat is achtergelaten in jouw brievenbus.

Een vraag over jouw pakje of over onze diensten?

De online help (FAQ-link) die beschikbaar is op colisprive.be geeft je toegang tot de antwoorden op de meest gestelde vragen aan onze klantendienst.

Je kan ons ook bereiken via

• Onze site :

Het volgen van jouw pakket is permanent toegankelijk op www.colisprive.be door jouw pakketnummer en postcode in te geven.

• Per mail :

Gebruik bij voorkeur de knoppen ‘Bezorgdatum inplannen’ en ‘Open een claim’ op onze site www.colisprive.be.

Indien je meer informatie wenst en/of je jouw pakje wil opvolgen, stuur dan jouw verzoek met jouw volledige naam, postcode en het  volgnummer van jouw pakket naar het volgende mailadres: ‘opvolgenvanpakketten@colisprive.com‘.

(Hou er rekening mee dat de reactietijd op die manier kan worden verlengd)

Ombudsdienst van de postsector: Reglement OMPS

Hoe verloopt een thuislevering?

Je hebt nu twee mogelijkheden :

  • De bezorger heeft het vakje ‘We brengen het bij een afhaalpunt bij jou in de buurt’ aangevinkt:
    In dit geval hoef je geen actie te ondernemen, je ontvangt een melding per e-mail of sms waar en wanneer je het pakje op het dichtstbijzijnde afhaalpunt kunt afhalen.
  • De bezorger heeft het vakje “We hebben jouw pakket, volg of plan je nieuwe levering ” aangevinkt:
    In dit geval kun je een nieuwe leveringsafspraak plannen. Bij jou thuis, bij je buren of in een afhaalpunt. Om dit te doen kun je op www.colisprive.be via de knop “nieuwe leveringsafspraak inplannen” je keuze doorgeven.

Colis Privé controleert waarom je pakje vertraagd is.

Je kunt eenvoudig een vraag stellen over de status van je pakje op onze site www.colisprive.be.

Kies hiervoor de knop “Klacht indienen” en je krijgt binnen 2 werkdagen een antwoord.

Colis Privé bezorgt je pakje in de brievenbus, aan jou persoonlijk of bij de buren.

Heb je dat gecontroleerd, maar je hebt je pakje nog steeds niet, kies dan “klacht indienen op onze website, en je krijgt binnen 2 werkdagen antwoord.

Hoe wordt mijn pakje geleverd op een afhaalpunt?

Als je een afwezigheidsbericht hebt ontvangen, heb je de mogelijkheid om een ​​afhaalpunt te kiezen uit de beschikbare lijst.

Ga hiervoor naar de website van Colis Privé, kies de knop “leveringsdatum afspreken” en kies de beschikbare locatie die het best voor jou past.

Daar vind je ook alle informatie over de afhaalpunten (adres, openingstijden, locatie, enz.).

Je hebt een notificatie ontvangen, met daarin het adres en de datum, waar het pakje kan worden opgehaald.

Indien het pakje niet op tijd is opgehaald op het afhaalpunt is het pakje niet meer beschikbaar op het afhaalpunt en is het teruggestuurd naar de verzender.
Ga dan naar onze site www.colisprive.be en dien een klacht in door op de knop “Klacht indienen” te klikken. Je zal binnen de 2 werkdagen een antwoord ontvangen.
Je vindt de openingsuren van jouw gekozen afhaalpunt op de melding die jou werd toegezonden. Indien je dit niet meer hebt kan je de openingsuren ook op onze website www.colisprive.be vinden.

Wij probeerden het pakje bij je thuis te leveren.

De webshop waar je je artikel hebt gekocht heeft met ons geen 2e levering afgesproken, daarom hebben we jouw pakje op een afhaalpunt geleverd.

Wij hebben voor jou het dichtstbijzijnde afhaalpunt gekozen.

Je ontvangt een e-mail van zodra het pakket ter plaatse beschikbaar is.

Wil je meer weten over samenwerken met Colis Privé?

Laat het ons weten

Word onze partner als onafhankelijke distributeur!

Colis Privé is op zoek naar distributeurs in heel Nederland. Interesse? Vul onderstaand formulier in. Onze teams zullen zo spoedig mogelijk contact met jou opnemen.

Spontaan solliciteren

Ben je op zoek naar een nieuwe job? Bekijk onze vacatures en vul je profiel aan

Abonneer op onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte, schrijf je in

Ce site utilise des cookies et vous donne le contrôle sur ce que vous souhaitez activer